Blog

Blog workplace skill

သတ္မွတ္ထားေသာ အခ်ိန္အတြင္းမွာ အလုပ္ေတြဘယ္လို ၿပီးေအာင္လုပ္မလဲ?

ကြၽန္မ တို႔တစ္ေယာက္ဆီကို တစ္ေန႔မွာ အခ်ိန္ ၂၄ နာရီ ဆီပဲ ရက်တဲ့အတြက္ ရတဲ့အခ်ိန္အတြင္းမွာ လုပ္စရာရွိတဲ့တာဝန္ေတြကို ၿပီးဆုံးေအာင္လုပ္ကိုင္ႏိုင္ဖို႔ အတြက္ အခ်ိန္ကို ေသခ်ာစီမံခန္႔ခြဲဖို႔ လိုအပ္ပါတယ္။ အခ်ိန္ကို နည္းစနစ္က်က်စီမံ ခန္႔ခြဲႏိုင္ဖို႔အတြက္ အခ်ိန္ စီမံခန္႔ခြဲ ရာမွာ သတိျပဳသင့္တဲ့ အခ်က္ 11 ခ်က္ကို ေဖာ္ျပလိုက္ပါတယ္ရွင္။1. အေရးႀကီးဆုံး တာဝန္ကို အရင္လုပ္ပါ - ဒါကေတာ့ Time Managment မွာ အေရးႀကီးဆုံးအခ်က္ျဖစ္ပါတယ္။ သင့္မွာ တစ္ေန႔တာ လုပ္စရာတာဝန္ေတြထဲက အေရးႀကီးတဲ့ တာဝန္ေတြကို ၂ခု မွ ၃ခု အထိ သတ္မွတ္ၿပီး အရင္ဆုံးဦးစားေပးၿပီး လုပ္ေဆာင္သင့္ပါတယ္။အကယ္၍ အလုပ္တာဝန္ အကုန္ မၿပီးေျမာက္ခဲ့ရင္ေတာင္မွာ အေရးႀကီးတဲ့ အလုပ္တာဝန္ေတြ ၿပီးသြားတဲ့ အတြက္က်န္တာေတြကို မနက္ျဖန္ကို ေ႐ႊ႕၍လုပ္ေဆာင္ႏိုင္ပါတယ္။2. ျငင္းတတ္ပါေစ - ကြၽန္ေတာ္တို႔ ေတြဟာ အားနာၿပီး အျခားလုပ္ေဖာ္ကိုင္ဖက္မွ အကူအညီေတာင္းတာေတြ ကိုလက္ခံမိတတ္က်ပါတယ္၊ သင့္မွာ အလုပ္ေတြပိေနတဲ့အခါမ်ိဳးမွာေတာ့ သင့္ရဲ႕ အေျခအေနမွန္ကို ေသခ်ာရွင္းျပ၍ ျငင္းပါ၊ အကယ္၍ မျငင္းပဲ လက္ခံမိပါက မလိုအပ္တဲ့ stress ေတြရၿပီး အလုပ္မၿပီးေျမာက္တာေတြ ျဖစ္တတ္ပါတယ္။3. တစ္ေန႔ကို အနည္းဆုံး ၇နာရီ မွ ၈ နာရီ ၾကားအိပ္ပါ - အခ်ိဳ႕လူေတြကို အိပ္ခ်ိန္ကို ေလွ်ာ့ၿပီး အလုပ္လုပ္တာက အလုပ္ေတြကို ပိုမိုၿပီးေျမာက္ေစတယ္လို႔ထင္ေလ့ရွိပါတယ္။ အဲဒါက မမွားေပမယ့္ လူအမ်ားစုဟာ ဇီဝ ဖြဲ႕စည္းပုံ အရ တစ္ေန႔ကို ၇နာရီ မွ ၈နာရီ အၾကား အိပ္စက္ဖို႔ လိုအပ္ပါတယ္။ အိပ္ခ်ိန္ အလုံအေလာက္မရရွိပါက လည္း သင့္ရဲ႕ လုပ္ကိုင္ႏိုင္စြမ္းကိုထိခိုက္ၿပီး အလုပ္ၿပီးေျမာက္ႏိုင္စြမ္းကိုက်ဆင္းေစႏိုင္ပါတယ္။4. လက္ရွိလုပ္ေနတဲ့တာဝန္ကို အျပည့္အဝအာ႐ုံစိုက္ပါ - အလုပ္လုပ္တဲ့ အခါမွာ Browser tab ေတြအမ်ားႀကီးဖြင့္ထားတာ၊ ဟိုခုန္ ဒီခုန္လုပ္တာကလည္း သင့္ရဲ႕ အလုပ္ၿပီးေျမာက္ႏိုင္စြမ္းကို က်ဆင္းေစႏိုင္တဲ့ အတြက္ တတ္ႏိုင္သမွ် သင့္လက္ရွိ လုပ္ကိုင္ေနတဲ့ တာဝန္ကို အျပည့္အဝ အာ႐ုံစိုက္ၿပီးလုပ္ကိုင္ဖို႔အတြက္လိုအပ္ပါတယ္။ ထိုေၾကာင့္ မလိုအပ္တဲ့ Browser tab ေတြကို မဖြင့္ပဲ အေႏွာင့္အရွက္ကင္းတဲ့ေနရာမ်ိဳး မွာလုပ္ကိုင္သင့္ပါတယ္။5. တတ္ႏိုင္သမွ် ျမန္ျမန္စလုပ္ပါ - အခ်ိဳ႕ လူေတြက အလုပ္တာဝန္တစ္ခုၿပီးတဲ့အခါမွာ အခါ ေနာက္တစ္ခုလုပ္ဖို႔ကို အခ်ိန္ဆြဲေလ့ရွိပါတယ္။ ဒါေၾကာင့္ အလုပ္စလုပ္မွာပဲျဖစ္ျဖစ္ ေနာက္တာဝန္တစ္ခုကို ထပ္လုပ္တာပဲ ျဖစ္ျဖစ္ တတ္ႏိုင္သမွ် ျမန္ျမန္ စလုပ္သင့္ပါတယ္။6. အေရးမႀကီးတဲ့ အရာတြကို အရမ္းအေသးစိတ္လုပ္ျခင္းကို ေရွာင္ပါ - အေသးစိတ္ လုပ္တတ္တဲ့ အက်င့္ရွိတာေကာင္းေပမယ့္ သင့္မွာအလုပ္ေတြပုံေနတဲ့အခါမ်ိဳးေတြမွာ အေရးမႀကီးတဲ့အရာေတြကို အေသးစိတ္မလုပ္မိတဲ့ အခါ အေရးႀကီးတဲ့ အရာေတြကို လုပ္ဖို႔အတြက္ အခ်ိ္န္ နည္းသြားႏိုင္တဲ့အတြက္ ဒီအခ်က္ကို သတိျပဳသင့္ပါတယ္။7. အေရးႀကီးတဲ့ တာဝန္ေတြကို အက်င့္ျဖစ္ေအာင္လုပ္ပါ - ကြၽန္ေတာ္ဆိုရင္ Content writer တစ္ေယာက္ျဖစ္တဲ့ အတြက္ စာေရးတာက အဓိကတာဝန္ ျဖစ္တဲ့အတြက္ စာေရးတာကို အက်င့္တစ္ခုျဖစ္ေအာင္လုပ္ထားပါတယ္။ ဒါမွ အက်င့္ျဖစ္ၿပီး ျမန္ျမန္ လုပ္ႏိုင္မွာ ျဖစ္ပါတယ္။ သင္ဆိုရင္လည္း သင္အလုပ္မွာ သင့္အတြက္ အေရးႀကီးတဲ့အလုပ္ကို ခြဲထုတ္၍ အက်င့္ျဖစ္ေအာင္လုပ္ထားဖို႔လိုအပ္ပါတယ္။8. ...

Time management workplace skill
02 Aug 2019
You will receive the email for your email confirmation. Please check!